אנחנו כאן בשבילכם

יש לכם שאלה?? נשמח לענות

    יעוץ, תכנון, בדיקה ופיקוח למתקני חשמל

    חשמל הוא משאב חיוני ואפילו קריטי בחיים המודרניים. מצד שני, מתקן חשמל לא תקין מהווה סכנת חיים, ועוד נזק שעלול להיגרם כתוצאה מהקמה לא מקצועית של מערכות חשמל הוא חוסר יעילות, ולכן הוצאות מופרזות בגין צריכת אנרגיה. שירות ייעוץ, תכנון, בדיקה ופיקוח למתקני חשמל של חברת ORSOLAR מבטיח גם עמידה בכל התקנים ובהתאם את רמת הבטיחות הנדרשת וגם יעילות אנרגטית מרבית.

    שירות מקצועי ומוקפד לכל סוגי המבנים ומתקני החשמל

    בדיקת מתקני חשמל הינה חובה על-פי התקנות במספר מצבים:

    1. לפני ההפעלה הראשונה – כך למשל היתר אכלוס (טופס 4) יינתן רק לאחר קבלת אישור מחברת החשמל, שכמובן בוחנת את המתקנים והמערכות בקפידה.
    2. לאחר שינויים יסודיים – ובהם החלפה של לוח חשמל, הגדלת המפסק הראשי וכו'.
    3. בדיקות תקופתיות – ישנם מתקני חשמל שאותם חובה לבדוק אחת לשנה, ובאחרים מתבצעת בדיקה אחת ל-5 שנים.

    בכל מקרה הבדיקה מתבצעת רק ע"י חשמלאי מוסמך, ורצוי גם בעל ניסיון. אור-סולר פועלת בתחום כבר למעלה מ-18 שנים, ומקפידה גם על התעדכנות מתמדת בכל החידושים בעולם החשמל, כך ששירותי הייעוץ, התכנון והבדיקה ניתנים על סמך היכרות מצוינת עם כל מתקני החשמל הקיימים כיום.

    שימוש במתקני חשמל בראש שקט באמת

    בדיקה ופיקוח על מתקנים חשמליים מאפשרת להשתמש בהם בבטחה, בין אם מדובר על בניין מגורים, חנות, מפעל, אולם אירועים, מוסד ציבורי, מסיבה בחיק הטבע שזקוקה לחשמל ועוד. היסודיות והאחריות שמאפיינות את העבודה של ORSOLAR באות לידי ביטוי בבדיקה קפדנית ומדוקדקת של כל מרכיב במערכת ובהתייחסות מעמיקה לכל פרט ופרט – כך שהתוצאה היא לא רק חתימה פורמלית על היתר כזה או אחר, אלא שקט נפשי אמיתי.

    התייעלות אנרגית משמעותית

    שירותי הייעוץ והתכנון של אור-סולר, שכאמור מבוססים על ניסיון מגוון והיכרות עם פתרונות מתקדמים, מסייעים להוזיל את צריכת האנרגיה במבנים מכל הסוגים. באופן טבעי ככל שהמבנה גדול יותר והצורך בחשמל רב יותר – למשל מרכז קניות, בית חולים, בית מלון, בית אבות, מתקן ספורט או מפעל – מתעצמת החשיבות של התקנת מערכות חשמל יעילות. התועלת כפולה: גם חיסכון כספי וגם צמצום טביעת הרגל האקולוגית, שיקול שכדאי להתייחס אליו ברצינות בכל החלטה במאה ה-21.

    צור קשר

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם




      שאלות נפוצות

      האם זה משתלם לי כלכלית?

      כמובן! אתם תשמחו לגלות כי הגג שלכם יכול להרוויח כסף. בעבר, הקמת מערכת סולארית הייתה השקעה משמעותית, אך בשנים האחרונות ירדו המחירים בכ-80%! היום, הקמת מערכת סולארית היא השקעה חכמה, היכולה להניב הכנסה שנתית מתפוקת החשמל.

      האם ניתן לעשות את התהליך על גג בניין או בבית משותף?

      כן! יש אלפי גגות כמעט ריקים לחלוטין, מה שמשאיר המון מקום להתקנת פאנלים שיתופיים לדיירי הבניין. והתהליך פשוט מאוד – אחרי אישור של אחוז הדיירים המוסכם, ועד הבית יכול לקדם את התקנת המתקן הסולרי – כך שכולם יוכלו ליהנות מהרווחים.

      האם צריך היתר בניה בכדי להתקין את הגג הסולארי?

      אנו שמחים להודיע שקיים פטור מהשגת היתר בנייה להקמת גג סולארי עד 7,000 מטר מרובע (700 קילו וואט).

      האם ארוויח מההתקנה גם אם צריכת החשמל שלי מאוד נמוכה?

      כן! ואפילו תוכלו ליהנות מהרווחים עוד יותר. אין קשר בין צריכת החשמל של הצרכן לבין כדאיות הקמת המתקן, זאת משום שכל החשמל המיוצר יכול להימכר לחברת החשמל.

      האם ארוויח מההתקנה גם אם צריכת החשמל שלי מאד גבוהה?

      כן. דווקא במצב כזה מומלץ להתקין את הפאנלים הסולאריים – ולמכור את כל החשמל לחברת החשמל. אין קשר בין צריכת החשמל של הצרכן לבין כדאיות הקמת המתקן.

      האם צריך לדווח למס הכנסה או למע״מ על המתקן בצורה כלשהי?

      לשמחתנו, אין צורך לתקשר כלל עם מס הכנסה ומע״מ ברוב המקרים. בעקבות תיקוני חקיקה שאושרו בוועדת הכספים של הכנסת 2016 לגבי צרכנים ביתיים, קיים פטור ממס הכנסה למערכת סולרית עד הכנסה של 24,000 ש״ח לשנה, ופטור מדיווח למע״מ עד 70,000 ש״ח לשנה.

      לכמה שנים מובטחת ההכנסה?

      רשות החשמל מתחייבת לתשלום בגין החשמל המיוצר למשך 25 שנה ממועד ההתקנה.

      מה עם גגות שאינם ביתיים כמו מפעלים?

      גם בגגות אלו ניתן להתקין פאנל סולארי עד 100 קוא"ט ובשטח הנותר ניתן להשתתף בהליכים תחרותיים והסדרות יעודיות. תוכלו למצוא מידע נוסף כאן.

      תפריט נגישות