אנחנו כאן בשבילכם

יש לכם שאלה?? נשמח לענות

    מערכת סולארית בבניין משותף

    מערכת סולארית בבניין משותף כוללת צנרת שמכילה ומעבירה מים במעגל סגור וכן חיבור לקולטים. המשמעות היא שכל הקולטים מתחממים והחום עובר באמצעות צינורות קטנים של מים חמים שנמצאים בתוך הקולטים ועוברים לתוך הדודים. הצינורות של המים החמים מבצעים תהליך של החלפת חום וזאת באמצעות צינור פנימי נפרד.

    חברת אור סולאר, שהוקמה בשנת 2012 עוסקת במתן פתרונות להתייעלות אנרגטית וחיסכון בחשמל, תיקון תקלות, התקנת מערכות סולאריות ועוד. החברה הינה בעלת ניסיון רב במגוון תחומים בהם: מערכות מתחדשות, ביצוע התקנות, מתן פתרון לתקלות וייעוץ מקצועי ביחס אישי.

    מערכת סולארית בבניין משותף עלויות

    ישנם דיירים רבים שבוחרים לעבור לשימוש באנרגיה ירוקה וזאת באמצעות החלפת דוד השמש והתקנה של מערכת סולארית בבניין משותף. המעבר למערכת סולארית בבניין המשותף מספק יתרונות רבים, שכן דוד חשמלי, מספק אמנם מים חמים, אולם הוא מצריך כל דייר לשלם הוצאות חשמל גבוהות שמגיעות למאות שקלים מדי שנה לחברת החשמל. המערכת הסולארית המשותפת לכל הדיירים בבניין מהווה פתרון מתקדם ונוח ומתקדם לקבלת מים חמים זמינים תוך חיסכון בעלויות ושמירה על איכות הסביבה.

    גם אם בחיי היום יום שלכם, אינכם רגילים לבצע הרבה פעולות ירוקות לטובת כדור הארץ, מעבר, שדרוג והתקנה של מערכת סולארית בבניין משותף, מהווה צעד משמעותי שתורם רבות לכם ולאיכות הסביבה. השמש הינה משאב לא מתכלה וטבע וניתן להפיק ממנה אנרגיה אינסופית וזאת בשונה מחימום מים על ידי חשמל שאמנם מקל ומיטיב אתכם מצד אחד, אך הוא אינו מיטיב עם שמירה על איכות הסביבה וכן עם חשבון החשמל שלכם. כיום, דיירים בבניין משותף יכולים לבחור ולעבור לשיטה חסכונית וירוקה וזאת באמצעות מערכת סולארית בבניין משותף.

    חיסכון במקום, עלויות ושימוש באנרגיה ירוקה

    באופן טבעי, לא בכל המקרים ובכל הנושאים תגיעו להסכמה והבנה עם השכנים שלכם, מה שאומר, שיהיו מצבים בהם יהיה עליכם לקבל את החלטת הרוב. לא אחת,  ישנן פעולות וישנם תחומים שמעוררים מחלוקות שפוגעות ונוגסות באיכות חייכם וכן בכיס שלכם. התקנה של דוד שמש, תופסת מקום על גג הבניין שמשותף לכל הדיירים, אולם המקום בגג הינו מוגבל ולכן נוצר מצב בעייתי ואבסורדי שהוא: כל הקודם זוכה, כלומר תחרות ולעתים אף מאבק בין הדיירים לגבי האפשרות להתקין דוד חשמלי. המלחמה והמאבק על המקום בגג עלולה לגבות מחיר גבוה ולעתים המחלוקת אף מגיעה לבית המשפט. עם מעבר והתקדמות למערכת סולארית בבניין משותף, ניתן לחסוך את המלחמות והמאבקים מול הדיירים האחרים ובעיקר אינכם נדרשים לוותר על הפתרון היעיל של חימום סולארי.

    דיירים בבניין בו הותקנה מערכת סולארית בבניין משותף יכולים להיפרד בהנאה רבה מנטל התיקונים, התחזוקה ואת והשיחות המתישות עם הטכנאים. המערכת הינה משותפת לכל הדיירים בבניין ולא לדייר יחיד וספציפי והיא נחשבת לנכס שנמצא בטיפול ובאחריות מלאים של ועד הבית. אם הבניין שלכם מתוחזק על ידי חברת ניהול מקצועית, הרי שהיא תדאג לכל הפעולות הנדרשות מבחינת תיקונים ותחזוקה שוטפת ובנוסף, לא תחששו מהוצאה כספית בלתי צפויה, שכן תשלום עבור שירותי התחזוקה יוצא מהקופה של הוועד.

    חברת אור סולאר הוקמה בשנת 2012 ועוסקת במתן פתרונות מתקדמים להתייעלות אנרגטית ולחיסכון בחשמל, שירות תיקון תקלות, התקנת של מערכת סולארית בבניין משותף ועוד. אנו עומדים לשירותכם בזמינות מלאה ונשמח להעניק לכם מענה מקצועי לכל שאלה, בקשה וצורך ביחס אישי.

    תיקון מערכת סולארית בבניין משותף

    תיקון מערכת סולארית בבניין משותף

    תיקון מערכת סולארית בבניין משותף, מהווה שירות חיוני במיוחד בימינו. בשל גודלם של בניינים משותפים, התשתיות והמערכות בהם חייבות להיות משותפות. המשמעות היא, שבעוד שבעבר, בבניינים ישנים שהינם נמוכים יחסית, בכל דירה היה דוד וקולט שהוצבו בנפרד, כיום המצב שונה. כיום, הקולטים של כל הדירות בבניין שייכים למערכת סולארית מרכזית אחת שהינה משותפת. מערכת סולארית בבניין משותף מספקת יתרונות רבים מבחינת חיסכון בצריכת ובעלויות החשמל ועל מנת ליהנות ולהפיק את המקסימום מהמערכת הזו ומההשקעה שלכם, חשוב להיעזר בשירותיה של חברה מקצועית ומנוסה בתחום מתן פתרונות להתייעלות אנרגטית וחיסכון בחשמל. חברה מקצועית ובעלת מוניטין מספקת גם שירותי תיקון מערכת סולארית בבניין משותף וכן שירותי אחזקה מקצועיים באופן שוטף.

    תיקון מערכת סולארית בבניין משותף – אור סולאר

    במערכת משותפת מחוברים, על גג הבניין ובצמידות האחד לשני כל הקולטים של הדיירים. דודי השמש עצמם ממוקמים בתוך הדירות, בנפרד. במידה ומדובר במערכת חדשה יחסית או כזו שמתוחזקת היטב, לא צפויות להיווצר בעיות או תקלות מיוחדות בקולטים. אולם, אף על פי כן, בהחלט ייתכן שחוויתם מחסור במים חמים והסיבה לכך היא שצנרת המים החמים המחברת בין הקולטים לדודים הינה משותפת לכל הדיירים יחדיו.

    בחורף, כאשר אתם מדליקים את הדוד החשמלי והדיירים האחרים לא, מים קרים שנמצאים במערכת נכנסים בחלקם לדוד שלכם. התוצאה הינה שאתם תקבלו פחות מים חמים. הפתרון למצב זה הינו התקנת פקחום. מדובר למעשה באביזר חכם שמיועד לבדוק את טמפרטורת המים הן במערכת הכללית וכן בדוד שלכם. במידה ובדוד הפרטי שלכם המים מתחממים, הפקחום יחסום כניסה של מים קרים מבחוץ וכך אתם נהנים ומרוויחים ממקלחת חמה יותר בעלות נמוכה יותר.

    מערכת סולארית מרכזית

    מערכת סולארית מרכזית

    ייתכן כי בעבר שדרגתם את הדוד החשמלי בדירה שלכם לדוד שמש שמותקן על הגג, אולם חשוב לדעת ולהכיר פתרון חדשני ואפקטיבי במיוחד, שהוא התקנה של מערכת סולארית מרכזית בבניין המשותף. ללא ספק ההתקדמות הטכנולוגית מפתיעה אותנו כל פעם מחדש ואתם יכולים ליהנות ממנה ולהפיק ממנה יתרונות רבים. חברות מקצועיות המתמחות במתן פתרונות לחיסכון ולהתייעלות אנרגטית מציעות לכם אפשרות לבצע ולהתקדם צעד נוסף קדימה לעבר חיסכון, שמירה ושיפור איכות החיים ותרומה ל סביבה ירוקה וזאת באמצעות התקנת מערכות סולאריות.

    היתרונות בהתקנת מערכת סולארית מרכזית

    אמנם, אינכם מארחים על הגג בבניין שלכם, אולם שמירה על האסתטיקה והמראה של הבניין המשותף חשובה הן כדיירים והן כנציגים של ועד הבית. בשונה מדודים שפזורים בכל פינה ונקודה בגג, מערכת סולארית מרכזית מבוססת ונשענת על קולטים שמונחים על  גג הבניין, כך שהגג לא הופך לאזור אחסון צפוף ומסורבל, אלא הוא נהנה ממראה אסתטי.

    ההבדלים בין דוד שמש לבין מערכת סולארית

    קיים הבדל אחד מרכזי ועיקרי: בין דוד שמש לבין מערכת סולארית מרכזית, שכן במידה ותביטו על הגג של הבניין מולכם בוודאי תראו דודי שמש רבים שמפוזרים בכל המרחב של הגג ,שכן לכל דייר, יש דוד פרטי משלו שמספק לו מים חמים. מערכת סולארית מרכזית, לעומת זאת, יוצרת ומבססת תנאים מיטביים למים חמים עבור כל הדיירים בבניין. ללא ספק, מדובר בפתרון שמשלב כמה יתרונות:  פרקטי, אסתטי וחסכוני שמאפשר לכל הדיירים ליהנות מפתרון מתקדם וחכם.

    שימוש במערכת סולארית מציע יתרונות חשובים:

    • מפחית את צריכת החשמל, שכן קרני השמש מחממות את המים.
    • ניצול של משאב קיים, בלתי מוגבל ומתחדש, כלומר התחשבות בסביבה.

    דוד שמש מספק פתרון נוח באופן יחסי לדיירים, אולם, ישנם מקרים שהוא אינו אפשרי. במקרים שבהם גג הבניין קטן, לא בהכרח יהיה מקום לכל דודי השמש והקולטים. כך, עלול להיווצר מאבק בין הדיירים, כאשר הוותיקים שבהם מאמינים שלהם שמורה זכות ראשונים. במצב שכזה, מכאן ועד לסכסוכי שכנים, המרחק הינו קצר. באמצעות מערכות סולאריות מרכזיות, אתם מספקים פתרון לכל הבעיות, שכן אתם נהנים ממערכת מתקדמת שמשרתת את כל הדיירים בבניין והינה חסכונית וירוקה.

    אור סולאר הינה חברה מקצועית שהוקמה בשנת 2012 ומתמחה במתן פתרונות מתקדמים להתייעלות אנרגטית ולחיסכון בחשמל, שירות תיקון תקלות, התקנה של מערכות מרכזיות ועוד. צוות החברה הינו בעל ניסיון רב במגוון תחומים: מערכות מתחדשות, ביצוע התקנות ותיקונים, מתן ייעוץ מקצועי ועוד וכל זאת באחריות וביחס אישי.

    צור קשר

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם




      שאלות נפוצות

      האם זה משתלם לי כלכלית?

      כמובן! אתם תשמחו לגלות כי הגג שלכם יכול להרוויח כסף. בעבר, הקמת מערכת סולארית הייתה השקעה משמעותית, אך בשנים האחרונות ירדו המחירים בכ-80%! היום, הקמת מערכת סולארית היא השקעה חכמה, היכולה להניב הכנסה שנתית מתפוקת החשמל.

      האם ניתן לעשות את התהליך על גג בניין או בבית משותף?

      כן! יש אלפי גגות כמעט ריקים לחלוטין, מה שמשאיר המון מקום להתקנת פאנלים שיתופיים לדיירי הבניין. והתהליך פשוט מאוד – אחרי אישור של אחוז הדיירים המוסכם, ועד הבית יכול לקדם את התקנת המתקן הסולרי – כך שכולם יוכלו ליהנות מהרווחים.

      האם צריך היתר בניה בכדי להתקין את הגג הסולארי?

      אנו שמחים להודיע שקיים פטור מהשגת היתר בנייה להקמת גג סולארי עד 7,000 מטר מרובע (700 קילו וואט).

      האם ארוויח מההתקנה גם אם צריכת החשמל שלי מאוד נמוכה?

      כן! ואפילו תוכלו ליהנות מהרווחים עוד יותר. אין קשר בין צריכת החשמל של הצרכן לבין כדאיות הקמת המתקן, זאת משום שכל החשמל המיוצר יכול להימכר לחברת החשמל.

      האם ארוויח מההתקנה גם אם צריכת החשמל שלי מאד גבוהה?

      כן. דווקא במצב כזה מומלץ להתקין את הפאנלים הסולאריים – ולמכור את כל החשמל לחברת החשמל. אין קשר בין צריכת החשמל של הצרכן לבין כדאיות הקמת המתקן.

      האם צריך לדווח למס הכנסה או למע״מ על המתקן בצורה כלשהי?

      לשמחתנו, אין צורך לתקשר כלל עם מס הכנסה ומע״מ ברוב המקרים. בעקבות תיקוני חקיקה שאושרו בוועדת הכספים של הכנסת 2016 לגבי צרכנים ביתיים, קיים פטור ממס הכנסה למערכת סולרית עד הכנסה של 24,000 ש״ח לשנה, ופטור מדיווח למע״מ עד 70,000 ש״ח לשנה.

      לכמה שנים מובטחת ההכנסה?

      רשות החשמל מתחייבת לתשלום בגין החשמל המיוצר למשך 25 שנה ממועד ההתקנה.

      מה עם גגות שאינם ביתיים כמו מפעלים?

      גם בגגות אלו ניתן להתקין פאנל סולארי עד 100 קוא"ט ובשטח הנותר ניתן להשתתף בהליכים תחרותיים והסדרות יעודיות. תוכלו למצוא מידע נוסף כאן.

      תפריט נגישות