אנחנו כאן בשבילכם

יש לכם שאלה?? נשמח לענות

    מערכת סולארית עצמאית

    מהי מערכת סולארית עצמאית?

    מערכת סולארית עצמאית, מיועדת לספק חשמל במקומות שבהם לא קיים חיבור לרשת החשמל או באזורים שבהם אספקת החשמל אינה יציבה. המערכות האלו מסוגלות לספק חשמל גם למקומות ומבנים ארעיים. היתרון העיקרי והמשמעותי ביותר של המערכת הזו הינו היכולת שלה לצבור ולאגור את החשמל שהיא מייצרת במהלך שעות היום במצברים ולכן ניתן לעשות שימוש בחשמל שנצבר לכל אורך שעות היממה וכך גם בימים מעוננים בהם אין חשיפה של הלוחות הסולאריים לשמש.

    היתרונות של מערכת סולארית עצמאית

    מדינת ישראל הינה שטופת אור ושמש ולכן התקנת מערכת חשמל סולארית הינה כדאית ומשתלמת בכל בית פרטי או בניין בו יש גישה לקרני השמש. הפקת חשמל מאנרגיה מתחדשת מקטינה את העלויות וכמו כן היא מסייעת להגן ולשמור על איכות הסביבה. מערכת סולארית עצמאית מספקת פתרון גם במקומות בהם לא קיים חיבור לרשת החשמל הרגילה או באזורים שבהם אספקת החשמל לא יציבה.

    תכנון של מערכת סולארית עצמאית

    באזורים שבהם אספקת החשמל אינה סדירה ויציבה מרשת החשמל או שאינה קיימת כלל, החשיבות של מערכת סולארית עצמאית הינה רבה. תכנון  המערכת בצורה נכונה הינו בעל חשיבות רבה וזאת כיוון שבזכות תכנון נכון ומקצועי המערכת תוכל לספק ולענות על כל צרכי החשמל שלכם לאורך כל עונות השנה. חשוב להביא בחשבון את כל מגוון מכשירי החשמל ניתן לתכנן בצורה מושכלת ונכונה את המבנה של המערכת. על מנת לתכנון בצורה אופטימלית מערכת סולארית עצמאית מומלץ לפנות לחברה מקצועית המתמחה במתן פתרונות אנרגיה וחיסכון בחשמל מתקדמים. צוות המומחים שילווה אתכם יוכל לספק לכם מענה לכל שאלה ולסייע בידכם לתכנן בצורה נכונה ויעילה את המערכת במטרה שהיא תתאים באופן אופטימלי ומושלם לדרישות ולצרכים שלכם.

    מחירמערכת סולארית עצמאית

    המרכיבים של מערכת סולארית עצמאית

    לוחות סולאריים

    הכמות וההספק של הלוחות הסולאריים משפיעים באופן ישיר על כמות אנרגיית החשמל שניתן להפיק מהמערכת.

    מצברים

    המצברים מיועדים לאגירת החשמל והכמות שלהם משפיעה ולמעשה קובעת את קיבולת האגירה ולכן משפיעה על כמות החשמל הזמינה שניתן יהיה לעשות בה שימוש בשעות החשיכה וכן בימים בהם יש עננות מוגברת.

    בקר טעינה וממיר

    מיועדים ומשמשים לטעינת המצברים ולאספקת החשמל לצרכים האישיים שלכם.

    מערכת סולארית Off Grid

    נבחר להתקין מערכת סולארית Off Grid בעיקר באזורים בהם אין גישה אל חשמל. כך למשל, המערכת תתאים לשימוש במתקני אבטחה או מקומות בהם יש צורך בשער חשמלי ללא מקור חשמל נגיש. מערכת סולארית Off Grid מהווה פתרון חכם ויעיל גם במצבים בהם יש צורך בעיצוב זרם, חיבור זרם באזורים מרוחקים, הגנה על רכיבים אלקטרוניים. אם אתם זקוקים לפתרון חשמל במקום בו אין אספקת חשמל סדירה – חייגו עכשיו אל חברת אור סולר ותגלו עולם מרתק של מערכות סולאריות ופתרונות חשמל מתקדמים.

    מדוע כדאי להתקין מערכת סולארית Off Grid?

    זיהום האוויר גורם לנזק סביבתי עצום שבא לידי ביטוי בפגיעה ביכולת של האדם לייצר אנרגיה סולארית. האובך שנוצר בערים בעקבות הזיהום הסביבתי גורם לנו לאבד כ-10% מאור השמש. מעבר אל פתרונות חשמל ירוקים מצמצם את הנזק הסביבתי, כדאי לכולנו לעצור לרגע ולחשוב מה אנחנו יכולים לעשות בשביל להגן על הסביבה. יתרון נוסף ומשמעותי של מערכת סולארית Off Gridהוא ההזדמנות להוזיל את חשבון החשמל ואף למכור לחברת חשמל עודפים.

    מה כוללת המערכת?

    • פאנלים סולאריים לקליטת אנרגיית שמש
    • ממיר סולארי
    • מטען מצברים
    • מצברים
    • לוח פיקוד

    הפאנלים הסולאריים אחראים לקלוט כמות מקסימלית של אנרגיית שמש במטרה להפוך אותה לאנרגיה חשמלית. החשמל שמיוצר בלוחות הסולאריים מועבר מהממיר אל המצברים ונאגר. החשמל שבמצברים יוכל לשמש לצריכה ביתית.

    יתרונות של מערכת סולארית Off Grid

    עם מערכת סולארית ביתית לא תהיה לכם תלות ברשת החשמל, אתם שולטים על אופן הצריכה. שימוש באנרגיה סולארית מפחית באופן משמעותי את זיהום האוויר. אם נתקין מערכות סולאריות בבתים רבים נצליח לצמצם את הנזק הסביבתי. הגודל של המערכת הסולארית משפיע על כמות החשמל שהיא מסוגלת לייצר, ככל שהמערכת יותר גדולה כך המחיר שלה יהיה משתלם יותר ביחס לייצור החשמל. התקנת מערכת סולארית Off Grid נחשבת להליך פשוט שאפשר לבצע כמעט על כל גג. אם יש ברשותכם גג של מבנה כדאי לפנות בהקדם אל חברת אור-סולר ולבחון אפשרות להתייעלות אנרגטית עם מערכת סולארית ושאר פתרונות חשמל מתקדמים.

    צור קשר

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם




      למה בעצם להתקין מערכת סולארית עצמאית?

      התקנה של מערכות סולאריות עצמאיות מיועדת למקרים בהם לא ניתן לספק חשמל אל אזורים מרוחקים או מבודדים וגם במצבים בהם קיים רצון לייצר את החשמל הנצרך באופן עצמאי. שימוש באנרגיה סולארית חוסך כסף ותורם לשמירה על סביבה ירוקה. מעוניינים לבדוק אפשרות להתקנת מערכת סולארית על גג הבית שלכם? חייגו עכשיו אל חברת אור-סולר ותגלו עולם מרתק של פתרונות חשמל מתקדמים לחיסכון באנרגיה.

      מי יכול להתקין מערכת סולארית עצמאית על הגג?

      כל אדם פרטי או גוף עסקי שיש ברשותו שטח גג חשוף לשמש רשאי להתקין עליו מערכת סולארית עצמאית. את ההתקנה מבצעים בהתאם לתנאים בשטח, שיקולי תקציב, צרכים והעדפה אישית. התקנות של מערכות סולאריות מתבצעות על ידי חברות שמתמחות בתחום.

      אלו אישורים צריך בשביל להתקין מערכת סולארית על הגג?

      החוק בישראל קובע פטור מצורך בהיתרי בנייה בעבור הקמת מערכת גג סולארי שאינה עולה על 7,000 מ"ר. בהתאם, התקנת מערכת סולארית ביתית אינה דורשת קבלת היתר בנייה, את האישורים הדרושים להקמת המערכת חברת אור-סולר תסייע לכם לקבל כחלק מתהליך הרכישה וההתקנה.

      האם צריך לדווח למס הכנסה על הכנסה ממערכת סולארית?

      קיים פטור מחובת מס הכנסה בעבור הכנסות ממערכת סולארית עד סכום של 24,000 ₪. אם לא תחצו את הסכום הזה לא תצטרכו לשלם מס בעבור ההכנסה. שימו לב, פטור מדיווח למע"מ הוא עד 100,000 ₪ בשנה. אין ספק שהפטור בתשלום מס בעבור מערכות ביתיות מהווה יתרון משמעותי.

      תחזוקה של מערכת סולארית ביתית

      אם הקפדתם לבחור במערכת איכותית ולבצע התקנה מקצועית צפוי לכם שימוש ארוך טווח נטול תקלות. תחזוקה של מערכת סולארית עצמאית דורשת ניקוי פעמיים בשנה כאשר בעונת החורף הגשם שוטף את המערכת. בהזמנת ניקוי מקצועי למערכת תבצעו גם בדיקת תקינות.

      כמה כסף אפשר לחסוך עם מערכת סולארית?

      התקנת מערכת סולארית עצמאית מאפשרת לכם לייצר בעצמכם את כל החשמל שאתם צורכים או לפחות את חלקו. החשמל שאתם מייצרים במערכת נמכר לחברת החשמל בתעריף משתלם. אפשר וכדאי לקזז ייצור מול צריכה ולהקטין כך את חשבון החשמל באופן משמעותי. המחירים של המערכות הסולאריות ירדו בשנים האחרונות והפכו את ההשקעה למשתלמת עוד יותר. התייעלות אנרגטית וחיסכון בחשמל הם תחום ההתמחות של חברת אור-סולר, חייגו עכשיו לקבלת פרטים נוספים, בירור עלויות ומענה לשאלות. מערכת סולארית עצמאית מניבה הכנסה שנתית.

      ממה מורכבת מערכת סולארית עצמאית

      מערכת סולארית עצמאית היא שרשרת אנרגיה אחת המורכבת מפאנלים סולאריים. תאי הפוטו הכלולים בהרכבם ממירים קרינת שמש המשודרת לבקר המטען. מערכות כאלה הן אמינות, יעילות ועמידות. הם מהווים אלטרנטיבה ראויה למקורות חשמל מסורתיים ומסוגלים לספק אספקת חשמל קבועה למתקנים למגורים, פרטיים ותעשייתיים. תחנת כוח סולארית אוטונומית כוללת:

      • מודולים סולאריים (סוללות, פאנלים), הממירים את האנרגיה של קרינת השמש הנכנסת על משטח העבודה שלהם לחשמל,
      • ערכת סוללות, שבה נצברים עודפי חשמל במהלך היום והופכים למקור החשמל העיקרי כאשר מודולים סולאריים אינם יכולים לענות באופן מלא על צרכי הצרכן בחשמל,
      • בקרי טעינה / פריקה – מכשירים השולטים לא רק בתהליך הטעינת הסוללות, אלא גם מאפשרים לייעל את תהליך אספקת האנרגיה לצרכנים כאשר הם פועלים מחבילת סוללות.

      איפה ניתן להתקין מערכת סולארית עצמאית?

      תחנות כוח סולאריות פועלות על עיקרון של המרת קרינת השמש לאנרגיה חשמלית. מערכת סולארית חשמלית ניתן להתקין כמעט בכל מבנה:

      • בתים פרטיים.
      • בתי מלון.
      • חוות וחממות.
      • מתקנים תעשייתיים, מסחריים ואחרים, מרוחקים משמעותית מתקשורת ועוד..

      מערכת סולארית עצמאית – שימוש

      מדי שנה, יותר מבנים ומבנים ברחבי העולם עוברים אל מערכת סולרית עצמאית. זאת בשל העובדה שעלות משאבי האנרגיה הסטנדרטיים הולכת וגדלה, וכן מהעובדה שהשימוש בהם ברוב המקרים מזיק לסביבה. הודות לגורמים אלה, ההחדרה והשימוש באנרגיה סולארית בכל אזורי ארצנו גדלים באופן מהיר. תחנות כוח סולאריות מותקנות לאספקת חשמל במבנים שונים.

      חברת ORSOLAR מתמחה במכירה והתקנה של מקורות אנרגיה חלופיים, בפריסה ארצית באתר שלנו תוכלו למצוא מערכת סולארית עצמאית (פאנלים סולאריים) עם התקנה סולארית במחירים תחרותיים.

      יתרונות של המערכת הסולארית העצמאית

      פאנלים סולאריים מותקנים לרוב על הגג, גבעות וגבעות אחרות, בהן אין מבנים ועצים גבוהים, כך שאין הגבלות על קרני השמש על המודולים. למערכות סולריות אוטונומיות יש הרבה יתרונות, שבזכותם השימוש בהן רווחי ביותר:

      לספק אספקה ​​עצמאית ללא חשמל,

      ביצועים גבוהים, מקור כוח עם קיבולת של 1-1000 קילוואט,;

      חיי שירות ארוכים, ועלותן משתלמת בזמן הקצר,

      חיסכון משמעותי בצריכת חשמל,

      אפשרות התקנה באותם מקומות שבהם אין קווי אספקת חשמל מרכזיים.

      וכמובן, היתרון החשוב והמשמעותי ביותר של תחנות כוח סולאריות אוטונומיות הוא שאתם

      משלמים רק על הרכישה שלה, ובהמשך השמש תעבוד בשבילך לגמרי בחינם!

      להתקנת מערכת סולארית עצמאית צרו קשר עם חברת ORSOLAR!

      מערכת סולארית עצמאית מחיר

      פאנלים סולאריים הופכים פופולריים יותר ויותר, במיוחד בתקופה של עליית מחירי החשמל.

      חברת ORSOLAR מתמחה במכירה והתקנה מערכות סולריות עצמאיות גם לבתים וגם לעסקים שונים. ולא פעם נתקלת בשאלה "מערכת סולארית עצמאית מחיר?"

      במאמר זה, נספר לכם ביתר פירוט על מהם פאנלים סולאריים, כיצד הם מותקנים, מהם סוגיהם ומידע שימושי נוסף על מנת שתוכלו להעריך את נחיצותם ואת התועלת שלהם ותבינו במה תלוי מחיר של מערכת סולארית.

      מערכת סולארית עצמאית מחיר – במה תלוי?

      מערכת סולארית עצמאית מחיר תלוי בצריכת האנרגיה, הספק הפנל, היצרן, המוכר וכן מיקום ההתקנה של הפנל הסולארי, שיפוע הגג, כיוון ההתקנה.

      מה שאפשר להגיד בטוח על עלות מערכת סולארית עצמאית, כי בסופו של דבר ההשקעה שלכם משתלמת.

      בשביל להבין למה, בואו נבין מה זה מערכת סולארית עצמאית.

      מה זה מערכת סולארית עצמאית?

      מערכת סולארית עצמאית פועלת באופן עצמאי ואינה מחוברת לשום מקור אנרגיה אחר. במקרה כזה, החשמל בבית מסופק לחלוטין על ידי פאנלים סולאריים, וקיימת עצמאות מוחלטת למשל מספק החשמל, שכן זה פשוט לא הכרחי. האנרגיה המופקת במהלך היום נצרכת ומאוחסנת בסוללה לשימוש למשל בערב ובכך מבטיחים אספקה ​​קבועה של חשמל בבית.

      קודם כל, חשוב להבין את הצריכה הנוכחית שלכם, כי התקנת יותר פאנלים ממה שאתם צריכים כדי לייצר יותר חשמל ממה שאתם צורכים אינה הכרחית ולא תהיה משתלמת. בנוסף, אם אתה רואה שאין מספיק כוח, אתה יכול להתקין לוחות נוספים בכל עת.

      סקרים שנערכו…

      לפי סקרים רבים שנערכו, בשנים הקרובות 17% מאוכלוסייה שוקלים להתקין פאנלים סולאריים בבתיהם להפקת חשמל לצריכה עצמית. בתורם, 2% מהנשאלים ציינו שהם כבר התקינו פאנלים סולאריים בשטחם.

      רוב הנשאלים הודו כי התקנת פאנלים סולאריים מספקת חיסכון לטווח ארוך, אך אחד מכל שניים אמר שהם רוצים להגן על עצמם מפני זינוקים בלתי מתוכננים במחירי החשמל בשוק החופשי. הוזכרו גם סיבות כמו אכפתיות לאיכות הסביבה ועמידה בזמנים. וכל אלו הם היתרונות הגדולים של שימוש בפאנלים סולאריים.

      אז אם אתם גם מעוניינים במערכת סולארית עצמאית תשאירו פרטים באתר של חברת ORSOLAR ותקבלו כל הפרטים.

      מערכת סולארית Off Grid

      מכשירי תאורה, מכשירי חשמל ביתיים ואלקטרוניקה הופכים את החיים שלנו לחיים נוחים. היום אנחנו לא יכולים לתאר לעצמינו את הקיום ללא צריכת חשמל יום יומית. ברוב הבתים, נכון להיום, כל המכשירים תלויים בשימוש בחשמל. עם זאת, ייצור חשמל מצריך צריכת כמות גדולה של משאבי טבע. שהצורך הזה גורם נזק ענקי לסיבה. לכן אנו חושבים יותר על שימוש באנרגיה חילופית שחוסכת שימוש בחשמל ושומרת לנו על סביבה נקיה.

      חברת ORSOLAR  נמצאת בשוק ישראלי מעל חמש עשרה שנה ומתמחה בפתרונות והתייעלות מערכות חשמל. בין השירותים של החברה: טיפול בתקלות חשמל, התקנות מערכות סולריות, מערכות חשמל, עמדות טעינה לרכבים ועוד…נציגי החברה ילוו אתכם מהקריאה עד פתרון הבעיה הסופי.

      נציגי החברה ראו שהיום יותר ויותר לקוחות מתעניינים במערכות סולאריות לבתים שלהם. התופעה זו נובעת בגלל האנרגיה הירוקה שלא מזיקה לסביבה  וחסכון בחשמל שמביאות אתן מערכות אלו.

      במאמר זה, נדבר על מערכת סולארית Off Grid.

      מערכת סולארית Off Grid מה זה?

      מערכת הסולארית On-Grid היא עצמאית, לא תלויה בשירותים  של חברות חשמל. ניתן להתקין מערכת זאת גם במקומות מרוחקים. מערכת זו אינה מחוברת לרשת, אלא משתמשת במערכת אגירת אנרגיה, שנוצרת על ידי מערכת פוטו-וולטאית  וניתן לשלב אותה עם מקורות אנרגיה אחרים כגון גנרטורים, תחנות רוח וכו'..

      מערכת סולארית Off Grid זו שלב מתקדם לשמירה על הסביבה!

      קחו את מערכת הפאנלים הסולאריים שלכם לשלב הבא עם מערכת אגירת אנרגיה.

      מערכת שומרת היטב על סביבה שלנו , אין פליטות של חומר מזיק ופוגע בסיסה, תוכלו להתקין את המערכת במקומות המרוחקים, ולא תהיו תלויים בעליית הוצאות חשמל, מערכת קלה להתקנה ולסנכרון ותחזוקה.

      אתם לא תצטרכו להגביל את הפאנל הסולארי שלכם לשימוש בשעות היום עם ESS (מערכת אחסון אנרגיה). אתם יכולים לחסוך קצת אנרגיה כדי ליהנות באופן מלא ממערכת בת קיימא שמפעילה את החלל שלכם גם כשהשמש שוקעת.

      חברת ORSOLAR מספקת שירות התקנה של מערכת סולארית ,Off Grid לביצוע הזמנה צרו קשר עם נציגי החברה על ידי השארת פרטים באתר או תתקשרו לטלפון שמופיעה באתר.

      תפריט נגישות