אנחנו כאן בשבילכם

יש לכם שאלה?? נשמח לענות

    עמדת טעינה מהירה לרכב חשמלי

    אם בעבר רכבים חשמליים כמעט ולא נראו בארץ, כיום אפשר למצוא בכל רחוב לפחות רכב חשמלי אחד. את הרכבים החשמליים מטעינים בחשמל ללא תלות בדלק. נהיגה ברכב חשמלי חוסכת לכם את המעקב אחר מחירי הדלק שעולים באופן קבוע. נסיעה ברכב חשמלי מתבססת על טעינת סוללה באנרגיה חשמלית. יש להקפיד להטעין את הסוללה לפני כל נסיעה. יש לכם רכב חשמלי? חייגו עכשיו אל חברת אור-סולר לתיאום התקנת עמדות טעינה לרכב חשמלי. את התקנת עמדת הטעינה נבצע באמצעות חשמלאי מוסמך עם ניסיון ספציפי בעמדות טעינה. צוות החשמלאים של אור-סולר מתקין בעבור קבוע עמדות טעינה לרכבים על בסיס פתרונות חשמל חדישים, אל תפספסו את ההזדמנות לחסוך כסף ולצמצם את זיהום האוויר.

    מי רשאי לבצע התקנת עמדות טעינה לרכב חשמלי?

    עמדות טעינה לרכבים חשמליים מותקנות בבנייני מגורים, בתים פרטיים, מוסדות, עסקים, את ההתקנה מבצע חשמלאי מוסמך. חשמלאים לא מוסמכים אינם רשאים לבצע את ההתקנה. התקנת עמדות טעינה לרכב חשמלי דורשת התקנת מפסק בלוח החשמל, משיכת קו חשמל מהמפסק אל מקום החנייה והתקנת שקע טעינה ייעודי להטענת רכבים חשמליים. החשמלאי נדרש להתקין גם מתג הגנה שיודע להפסיק מיד את זרימת החשמל בהתאם לצורך. התקנת עמדות טעינה לרכב חשמלי דורשת כ-3 שעות עבודה בעבור כל עמדה.

    כמה עולה להתקין עמדת טעינה לרכב?

    מחירים של התקנת עמדות טעינה לרכב חשמלי נקבעים בהתאם לתנאים בשטח ומורכבות העבודה. כל שעמדת הטעינה יותר רחוקה מארון החשמל הראשי, כך המחיר צפוי להיות גבוהה יותר. החוק קובע הנחייה להוצאת קו חשמל בעבור עמדות טעינה רכבים רק מלוח החשמל הראשי (לוח החשמל שיש בו פחת). התקנה סמויה תהיה יקרה יותר בהשוואה אל התקנה גלויה. במקרים בהם לא מתאפשרת העברה נוחה של כבל חשמל, הדבר יבוא לידי ביטוי במחיר. חפירה או הרמת ריצוף ידרשו גם כן תוספת תשלום. את עמדת הטעינה יש להתקין על קיר או גדר, אם אין בסמוך לחנייה קיר או גדר יהיה צורך בעמוד. מעוניינים לקבל פרטים נוספים על התקנת עמדת טעינה? לא בטוחים האם חיבור החשמל הנוכחי יספיק גם לשימוש שוטף וגם לטעינת רכב חשמלי? חייגו אל חברת אור-סולר להתייעצות והכוונה.

    התקנת עמדות טעינה לרכב חשמלי

    עמדת טעינה מהירה לרכב חשמלי – פתרונות

    חברת ORSOLAR מספקת שירותי חשמל ללקוחת פרטיים ועסקיים: איתור תקלות ותיקון, התקנות מערכות סולריות, התקנות עמדות טעינה לרכב ועוד…בחברה מועסקים אנשי מקצוע מנוסים שעברו הסמכה מתאימה ויודעים לפתור כל בעיית חשמל ביעילות ומהירות.

    מספר כלי הרכב החשמליים בכבישים בארץ עולה מיום ליום, כך שנושא עמדת טעינה מהירה לרכב חשמלי הופך יותר ויותר רלוונטי. עמדות טעינה חשמליות אמינות כיום מוצעות על ידי יצרנים מרחבי העולם. תחנות טעינה מיצרנים סיניים ואירופים מיוצגות באופן נרחב בשוק ישראלי. מגוון דגמים של עמדות טעינה לרכבים חשמליים מבחינת ביצועים, הספק, פונקציונליות ועלות מאפשרים לרכוש מכשיר לשימוש פרטי או מסחרי במחיר משתלם.

    תכונות ויתרונות של עמדת טעינה מהירה לרכב חשמלי

    רכבים חשמליים הם העתיד הקרוב, כאשר מכוניות קונבנציונליות יחליפו מכוניות ידידותיות לסביבה. כך, בעוד כמה שנים, מכוניות כאלה יהפכו לדבר שבשגרה, לא נדירות.

    לכן, אם אתם מתכננים לקנות רכב חדש, כדאי שתחשבו מיד על רכב חשמלי, ואם כבר יש לכם אחד ושוקלים האם להתקין עמדת טעינה לרכב חשמלי בגלל רכב משפחתי אחד, העריכו כמה היבטים והחליטו.

    ניתן להטעין רכבים חשמליים גם משקעים קונבנציונליים, אבל כדאי לחשוב על עמדת טעינה מהירה לרכב חשמלי , מכיוון שיש להם יתרונות הבאים:

    • הם מתאימים לסוגים שונים של מטענים לרכב חשמלי
    • מגוון אפשרויות טעינה (סטנדרט, אקספרס
    • ניתן לשלוט מרחוק
    • מערכות תשלום נוחות
    • רמה גבוהה של הגנה מפני כל סוגי ההשפעות החיצוניות (גורמי אקלים, מכניים

    קריטריונים לבחירת עמדת טע ינה מהירה לרכב חשמלי

    בבחירת עמדות טעינה חשמליות, קחו בחשבון:

    • פרמטרי כוח, פונקציונליות
    • מהירות טעינה
    • גודל ושיטת התקנה
    • תאימות עם מותגים שונים של רכבים חשמליים
    • יצרן (חשוב לתחזוקה ותיקון).

    רמת האוטומציה, הממדים, הפונקציונליות, מידת האמינות, אפשרויות העיצוב ופרמטרים אחרים של עמדות טעינה לרכבים חשמליים מיצרנים אירופאים וסיניים לעיתים קרובות שונים באופן משמעותי. העלות של עמדות טעינה מתוצרת סינית במרבית המקרים נמוכה בהרבה מהעלות של עמדות טעינה חשמליות מתוצרת גרמניה וארה"ב, לכן בבחירת יחידה יש ​​לשים לב היטב למאפיינים הטכניים והתפעוליים.

    לשאלות נוספות והזמנות עמדת טעינה מהירה לרכב חשמלי, תפנו לחברת ORSOLAR בטלפון שמופיעה באתר.

    צור קשר

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם




      שאלות נפוצות

      האם זה משתלם לי כלכלית?

      כמובן! אתם תשמחו לגלות כי הגג שלכם יכול להרוויח כסף. בעבר, הקמת מערכת סולארית הייתה השקעה משמעותית, אך בשנים האחרונות ירדו המחירים בכ-80%! היום, הקמת מערכת סולארית היא השקעה חכמה, היכולה להניב הכנסה שנתית מתפוקת החשמל.

      האם ניתן לעשות את התהליך על גג בניין או בבית משותף?

      כן! יש אלפי גגות כמעט ריקים לחלוטין, מה שמשאיר המון מקום להתקנת פאנלים שיתופיים לדיירי הבניין. והתהליך פשוט מאוד – אחרי אישור של אחוז הדיירים המוסכם, ועד הבית יכול לקדם את התקנת המתקן הסולרי – כך שכולם יוכלו ליהנות מהרווחים.

      האם צריך היתר בניה בכדי להתקין את הגג הסולארי?

      אנו שמחים להודיע שקיים פטור מהשגת היתר בנייה להקמת גג סולארי עד 7,000 מטר מרובע (700 קילו וואט).

      האם ארוויח מההתקנה גם אם צריכת החשמל שלי מאוד נמוכה?

      כן! ואפילו תוכלו ליהנות מהרווחים עוד יותר. אין קשר בין צריכת החשמל של הצרכן לבין כדאיות הקמת המתקן, זאת משום שכל החשמל המיוצר יכול להימכר לחברת החשמל.

      האם ארוויח מההתקנה גם אם צריכת החשמל שלי מאד גבוהה?

      כן. דווקא במצב כזה מומלץ להתקין את הפאנלים הסולאריים – ולמכור את כל החשמל לחברת החשמל. אין קשר בין צריכת החשמל של הצרכן לבין כדאיות הקמת המתקן.

      האם צריך לדווח למס הכנסה או למע״מ על המתקן בצורה כלשהי?

      לשמחתנו, אין צורך לתקשר כלל עם מס הכנסה ומע״מ ברוב המקרים. בעקבות תיקוני חקיקה שאושרו בוועדת הכספים של הכנסת 2016 לגבי צרכנים ביתיים, קיים פטור ממס הכנסה למערכת סולרית עד הכנסה של 24,000 ש״ח לשנה, ופטור מדיווח למע״מ עד 70,000 ש״ח לשנה.

      לכמה שנים מובטחת ההכנסה?

      רשות החשמל מתחייבת לתשלום בגין החשמל המיוצר למשך 25 שנה ממועד ההתקנה.

      מה עם גגות שאינם ביתיים כמו מפעלים?

      גם בגגות אלו ניתן להתקין פאנל סולארי עד 100 קוא"ט ובשטח הנותר ניתן להשתתף בהליכים תחרותיים והסדרות יעודיות. תוכלו למצוא מידע נוסף כאן.

      תפריט נגישות