אנחנו כאן בשבילכם

יש לכם שאלה?? נשמח לענות

    מערכת סולארית עסקית

    מערכת סולארית לעסק

    רבים מבעלי העסקים והיזמים כבר הצטרפו למהפכה הסולארית שבאמצעותה הם יוצרים הכנסה נוספת פאסיבית מייצור חשמל ירוק וזאת באמצעות מערכת סולארית עסקית. את המערכת הסולארית העסקית ניתן להתקין על גג בית העסק, המפעל או החברה שלכם וכך ליהנות מתשואה משמעותית על ההשקעה שלכם. המערכת מתאימה למגוון סוגי גגות של מפעלים ומבני תעשייה, בנייני משרדים, מוסדות ומבני ציבור, מחסנים ומבנים חקלאיים ועוד. המערכת מספקת יתרונות רבים לשמירה על סביבה ירוקה, לחיסכון בהוצאות החשמל ואף להפקת תשואה והכנסה פסיבית חודשית.

    היתרונות והשימושים של מערכת סולארית עסקית

    מערכת סולארית עסקית נעה בין הספק של 25 קילו ומגיעה עד  ל-5 מגה, כאשר המערכות הללו חוסכות ומכניסות אלפי ועשרות אלפי שקלים בכל שנה. המערכות הסולאריות העסקיות ידועות כאמינות, כאלה שדורשות מינימום אחזקה ותפעול ועמידות לאורך שנים רבות, כמו כן הן מגובות וכוללות אחריות מלאה. ישנן מגוון הסדרות שמתאימות לכלל העסקים ובהחלט ניתן לבחור ולשלב בין מסלולים שונים שמתאימים למספר מערכות וכל זאת בהתאמה מלאה ומדויקת לצרכי הלקוח – בית העסק.

    מסלולי התחברות למערכות סולאריות

    • מסלול של תשלום על פי הזרמה – מסלול שבו שיטת ההתחשבנות ממבוססת ושלבת שני תעריפים: תעריף חשמל – כל קוט"ש המיוצר באמצעותה של המערכת הסולארית ושנצרך באופן ישיר ממנה מהווה קוט"ש שאתם לא מושכים וצורכים מחברת החשמל ומשלמים עליו ולכן מדובר בחיסכון משמעותי.
    • תעריף קבוע – עבור כל קוט"ש שמיוצר על ידי המערכת הסולארית העסקית שלכם ושלא צרכתם אותו באופן ישיר, אלא העברתם אותו לרשת החשמל, תקבלו את התעריף בהתאם למסלול המתאים ביותר.
    • מסלול של תשלום לפי ייצור – שיטת חישוב והתחשבנות של קוט"ש מול כסף וזאת בתעריף קבוע וידוע מראש.

    מאפיינים

    • הספק מערכת מקסימאלי של 150 קילוואט.
    • המערכת מתאימה לכל מגוון סוגי העסקים ולכל היזמים.
    • משך חוזה מול חח"י של 25 שנים.
    • תעריף של 45 אג' שאינו צמוד למדד.

    חברה מקצועית ומובילה בהתאמת פתרונות ייצור חשמל מתקדמים וחסכוניים

    אור סולאר הינה חברה מובילה בתחום מתן פתרונות התייעלות אנרגטית שהוקמה בשנת 2012 ע"י אשר פרץ שהינו הנדסאי חשמל מוסמך וחשמלאי ראשי ובכיר. החברה מציעה מגוון רחב של פתרונות להתייעלות אנרגטית ולחיסכון בחשמל עבור עסקים, שירותי תיקונים, תחזוקה ואיתור תקלות, התקנת של מערכת סולארית עסקית ועוד.

    צור קשר

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם




      שאלות נפוצות

      האם זה משתלם לי כלכלית?

      כמובן! אתם תשמחו לגלות כי הגג שלכם יכול להרוויח כסף. בעבר, הקמת מערכת סולארית הייתה השקעה משמעותית, אך בשנים האחרונות ירדו המחירים בכ-80%! היום, הקמת מערכת סולארית היא השקעה חכמה, היכולה להניב הכנסה שנתית מתפוקת החשמל.

      האם ניתן לעשות את התהליך על גג בניין או בבית משותף?

      כן! יש אלפי גגות כמעט ריקים לחלוטין, מה שמשאיר המון מקום להתקנת פאנלים שיתופיים לדיירי הבניין. והתהליך פשוט מאוד – אחרי אישור של אחוז הדיירים המוסכם, ועד הבית יכול לקדם את התקנת המתקן הסולרי – כך שכולם יוכלו ליהנות מהרווחים.

      האם צריך היתר בניה בכדי להתקין את הגג הסולארי?

      אנו שמחים להודיע שקיים פטור מהשגת היתר בנייה להקמת גג סולארי עד 7,000 מטר מרובע (700 קילו וואט).

      האם ארוויח מההתקנה גם אם צריכת החשמל שלי מאוד נמוכה?

      כן! ואפילו תוכלו ליהנות מהרווחים עוד יותר. אין קשר בין צריכת החשמל של הצרכן לבין כדאיות הקמת המתקן, זאת משום שכל החשמל המיוצר יכול להימכר לחברת החשמל.

      האם ארוויח מההתקנה גם אם צריכת החשמל שלי מאד גבוהה?

      כן. דווקא במצב כזה מומלץ להתקין את הפאנלים הסולאריים – ולמכור את כל החשמל לחברת החשמל. אין קשר בין צריכת החשמל של הצרכן לבין כדאיות הקמת המתקן.

      האם צריך לדווח למס הכנסה או למע״מ על המתקן בצורה כלשהי?

      לשמחתנו, אין צורך לתקשר כלל עם מס הכנסה ומע״מ ברוב המקרים. בעקבות תיקוני חקיקה שאושרו בוועדת הכספים של הכנסת 2016 לגבי צרכנים ביתיים, קיים פטור ממס הכנסה למערכת סולרית עד הכנסה של 24,000 ש״ח לשנה, ופטור מדיווח למע״מ עד 70,000 ש״ח לשנה.

      לכמה שנים מובטחת ההכנסה?

      רשות החשמל מתחייבת לתשלום בגין החשמל המיוצר למשך 25 שנה ממועד ההתקנה.

      מה עם גגות שאינם ביתיים כמו מפעלים?

      גם בגגות אלו ניתן להתקין פאנל סולארי עד 100 קוא"ט ובשטח הנותר ניתן להשתתף בהליכים תחרותיים והסדרות יעודיות. תוכלו למצוא מידע נוסף כאן.

      תפריט נגישות